Prestasjonskonferansen Nord 2016. Foto: Olympiatoppen Nord.
På vår historiske Prestasjonskonferansen Nord 3.-4. mai 2016 hadde vi stor oppmerksomhet mot å reflektere over dynamikken mellom prestasjon og resultat, samt hvordan disiplin i betydning av spesielt kvalitet og fokus ble fremhevet som en svært viktig prestasjonsindikator på både individ- og organisasjonsnivå.
Tilbakemeldingene vi har fått fra både deltakere og bidragsytere viser tydelig at mange har endret fokuset inn mot prestasjoner som ligger til grunn for ulike resultat.
Årets konferanse utforsker hvordan lojalitet er viktig for prestasjonsutvikling.
Årets prestasjonskonferanse ønsker å utforske og reflektere over hvordan din egen forståelse og utøvelse av lojalitet kan være viktig for prestasjonsutvikling. Hvordan opplever du lojalitet som prestasjonfremmer og/eller prestasjonshemmer?
Hvordan håndterer du det mange definerer som lojalitetskonflikt? Er disiplin i betydning av lojalitet et hinder for evnen og muligheten til å skape? Hvordan påvirker lojalitet skapertrangen og din evne til å skape? Hvilke utfordringer er knyttet til ditt og deres skapebehov og ønske om utvikling?
Er disiplin i betydning av lojalitet et hinder for muligheten til å skape?
Prestasjonskonferansen Nord 2016. Foto: Olympiatoppen Nord.
Hva er de grunnleggende prestasjonsdriverne? Hvordan best mulig legge til rette for skapende prosesser?
Hva er de grunnleggende prestasjonsdriverne, og til sist, hvordan best legge til rette for skapende prosesser, og praktisere og inspirere adferden i denne retningen?
Vi tror at dette er sentrale temaer og spørsmål for å utvikle en god prestasjonskultur, og vi gleder oss til å utforske disse prestasjonsdriverne sammen med dere 9.-10-. mai på Hålogaland Teater!
Vi gleder oss til å utforske dette sammen med dere i mai på Hålogaland Teater!
Klikk her for å lese mer om årets prestasjonskonferanse Nord.
Kontaktinformasjon:
Trine Lise Andersen
Mobil: 901 55 691
E-post: trinelise.andersen@olympiatoppen.no