Jon Ivar Johansen, Marshmallow

Jon Ivar har skrevet 14 fagbøker innen kundelojalitet, prestasjonsutvikling og atferdsøkonomi. De meste kjente er «Kunden som partner» (1993), «Kultur for Gull» (2003) «noXuse» (2006) og «Less Is More» (2010) og nå sist bestselgere Mestringskoden (Hegnar Media 2015).

Hans spesialområder er salgsvirksomheter og retail der han har blant annet har jobbet med selskaper som Telenor, Folksam forsikring i Sverige, SpecSavers, Kiwi, Meny, DiplomIs og Raise.

Jon Ivar er utdannet fra Hærens Krigsskole og Bedriftsøkonomisk Institutt.
Han var i flere år leder i ulike virksomheter og avsluttet leder karrieren som utviklingsdirektør i SAS. Han har siden han sluttet vært gründer og har til sammen startet og solgt til sammen 6 selskaper hvorav flere IT. Den siste var IT selskapet Maze der han hadde ideene, var initiativtaker og gründer.

Image