Har vi alle bruk for en koreograf?

«Vi trenger en koreograf og kan bruke det å skygge hverandre for å lære og få til prestasjonsutvikling» sa en utøver i tjenesteutvikling. «Vi hadde hatt stor nytte av å samle alle til en felles pepptalk om morgenen - en samsnakk om dagen foran oss og hva vi skal bruke den til» sa en annen utøver i et annet prestasjonsmiljø.

30 utøvere i kreative roller i ulike sektorer møttes til utøverstimuli i Olympiatoppens prestasjonsklynge. Arenaen var Operaen og praksiscaset var #Nasjonalballetten og øvelse på the Hamlet Complex. Vi gleder oss til å høre hvordan det går med det utøverne bestemte seg for å ta med hjem til sitt prestasjonsmiljø. Takk alle for inspirerende engasjement!

ImageImageImage
ImageImageImage

Sitat fra Journalist, NRK Kultur digital og event:

"Takk for ein veldig triveleg dag i går. Blir gjerne med på noko liknande seinare.

Eg syntest det var mykje fin symbolikk i dansen på operaen. Han kunne minne mykje om ein vanleg kreativ arbeidsplass, der arbeidarane beveger seg rundt som ein sildestim på dansegulvet. Det såg ikkje alltid veldig organisert ut, men det var fasinerande å sjå korleis kvar enkelt dansar alltid strevde etter å finne sin plass / si rolle / sin posisjon i sildestimen. Då instruktøren (vaktsjefen, redaktøren) skulle kome inn og gi instruksar, så var det ikkje rom for å gi mykje vegleiing til kvar enkelt, men meir på eit overordna plan. Det var opp til dansarne sjølve å finne ut kva dei skulle gjere – fake it till you make it.

Dette frustrerte enkelte av dansarane. Men sjølve poenget var jo at dei skulle finne ut av dette sjølve. Med meir fridom kjem meir ansvar, men også større moglegheiter til å utvikle seg sjølv, og til å finne sin måte til å få sildestimen til å bevege seg på rein rask, smidig og tidvis klumsete måte. Utanom sjølve dansen var det svært givande å snakke med andre skapande hovud om kreative prosessar. Skulle gjerne hatt meir tid til dette."